manitarakia mou

Monetize your site!

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ







Στα όνειρά μου πάντα
ένα μικρό αγόρι την λέξη -αγάπη-
τρυφερά μου συλλαβίζει
και ας είναι γραφτό της μοίρας
μονάχο του πάντα να βαδίζει
στην τροχιά που του χάραξαν τα άστρα,
σαν ιππότης χωρίς πανοπλία
τις νύχτες που ο έρωτας
σαν τίγρη βρυχάται
κάτω από το λάγνο βλέμμα
γυμνόστηθης σελήνης.



Εγώ θα είμαι πάντα αυτή
που θα καλώ τις νύχτες για συντροφιά του
στην έρημο της μοναξιάς
το τραγούδι των βεδουίνων
-νωχελικά σαν χαλί να απλωθεί
κάτω από το αντίσκηνο των άστρων-
φυλαγμένο από ένα γέρο
που 'χε χιλιάδες χρόνια στην ράχη του .



Εγώ θα είμαι πάντα αυτή
που θα τον αποκαλεί πρίγκιπά της
κι ας είναι ένας φτωχός
ζητιάνος της αγάπης.
Για μένα θα είναι πάντα
ο Δον Κιχώτης της καρδιάς μου .


στίχοι :Βάσω Μπρατάκη 
 
http://mpleveloudo.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου