manitarakia mou

Monetize your site!

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Ριζότο με mascarpone και ροζ πιπέρι



Περιγραφή

Είμαι ο ggr και μόλις τελείωσα. Και έχω στον ουρανίσκο μου μία απίστευτη γεύση, ένα άρωμα απροσδιόριστο, μία υποψία καυτερού. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και αυτή μου την ικανοποίηση θέλω να σας την μεταφέρω.
Άλλωστε, έτσι δεν λένε; Η μισή ικανοποίηση στον άνδρα από ένα... κατόρθωμά του, βρίσκεται στο να το διηγείται
Ριζότο με mascarpone και ροζ πιπέρι


Συστατικά

  • ζωμός λαχανικών, περίπου 1 λίτρο
  • 30 γρ. βούτυρο
  • 250 γρ τυρί Mascarpone (μία συσκευασία)
  • 3 κ.σ. ελαιόλαδο (αγνό παρθένο πάντα)
  • 100 γρ. τυρί Parmigiano Reggiano, τριμμένο
  • 2 κουταλιές ροζ πιπέρι (της σούπας για τους... μυημένους, του γλυκού για τους άλλους)
  • 350 γρ. ρύζι για ριζότο (Arborio ή carnaroli)
  • αλάτι όσο θέλετε (προσοχή, έχει και τυρί parmigiano μέσα)
  • 1 κρεμμύδι
  • 2 ποτήρια του κρασιού λευκό και ξηρό κρασί

Διαβάστε περισότερο:  http://www.sintagespareas.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου